vrijdag 16 juni 2017

D66 Midden Brabant organiseert thema-avond over de ontwikkelingen in het burgemeester ambt in Nederland

Iedere maand organiseert D66, afdeling Midden Brabant, een thema-avond over een specifiek onderwerp, al dan niet in aansluiting met de actuele politieke situatie.

Dinsdag 20 juni wordt de avond georganiseerd rond het thema “Burgemeesters ambt in Nederland”. Hiervoor zal Dr. Linze Schaap, docent aan de universiteit van Tilburg, een inleiding verzorgen en daarna in discussie gaan met de aanwezigen.

Zoals bekend vertrekt de huidige burgemeester van Tilburg per 1 oktober. Het proces rondom de benoeming van een nieuwe burgemeester is inmiddels gestart.

De bijeenkomst zal voor gezeten worden door Berend de Vries, wethouder van de gemeente Tilburg en  vindt plaats in cafe Boulevard, Spoorlaan Tilburg. De zaal is open vanaf 19.45, start van de bijeenkomst om 20.15, einde 10.00 uur. Toegang is gratis, bij binnenkomst krijgt u een kopje koffie of thee.