dinsdag 10 november 2020

D66 presenteert manifest ’13 voor 013′

13 punten van D66 voor Tilburg. Punten om te komen tot een gezond, gelukkig en duurzaam Tilburg. Een bruisende gemeente met kansen voor iedereen. Waar we elkaar vrij laten wanneer het kan, maar niemand laten vallen.

We staan aan de vooravond van verkiezingen in Nederland. In maart volgend jaar voor de Tweede Kamer, in het voorjaar van 2022 voor een nieuwe gemeenteraad. In 2018 is D66 dankzij jouw stem met 9 zetels in de gemeenteraad van Tilburg gekomen. We zetten ons wekelijks in voor een gezond en gelukkig Tilburg. Dat doen we in de coalitie samen met GroenLinks, VVD, en CDA. Daarbij varen we altijd op ons eigen kompas. Dat hebben we de afgelopen jaren gedaan en willen we ook richting de gemeenteraadsverkiezingen in 2022 blijven doen.

D66 heeft daarom het manifest “13 voor 013” opgesteld. 13 punten die wij in de periode tot aan de verkiezingen voor elkaar willen krijgen. 13 punten die staan voor de idealen van D66 in Tilburg. 13 punten waarop u ons kunt aanspreken.

Wil je meer weten over deze punten en hoe wij deze willen realiseren? We gaan er graag met je over in gesprek.

Lees ons manifest ’13 voor 013′ hier